fbpx

Zasięgi YouTube jak je powiększyć?

 

Google to jest największa wyszukiwarka żadne odkrycie, ale jest powiązana z platforma Youtube. Wystarczy wpisać szukane zagadnienie  i miast samych linków do stron i blogów itd. pojawiają się proponowane filmy z platformy Youtube. Więc dobry opis i zapis merytoryczny pozwoli użytkownikowi odnaleźć nasze wideo 🙂 

Opis filmu

Dział opisu zawiera aż 5000 znaków  powiedz mi ile ich wykorzystujesz kiedy dodajesz opis do swoich filmów?

pokaże na przykładzie proszę zrób analizę tego zdjęcia

 

youtube zasiegi ryby wedkarstwo
mamy tutaj kontrast  opisu od pełnego tekstu  do znikomej ilości
zobacz ilość wyświetleń porównując do opisu, wielkość kanału tez ma znaczenie  ale mimo wszystko  coś w trawie piszczy.

 

 

 

podczas poszukiwań wideo pierwsze 2 linijki opisu są widoczne mogą zaciekawić widza taka nasza wizytówka…
Można określić w nim co zawiera treść wideo i np link do sklepu bloga insta itd 
W dalszej treści opisać słowami kluczowymi  nasz materiał aby Google mogło podpowiedzieć o naszym video innym 😉 

#Tagi     w opisie…  zapewne już nie raz było Tobie dane widzieć pod wideo taki na niebiesko  a mianowicie 3 Tagi
W opisie maksymalnie umieszczaj 3 Tagi
wtedy pojawią się pod tytułem i mogą sugerować o czym tworzysz materiał

Podsumowując dobrze napisany opis zwiększy nam zasięgi ponieważ Google będzie wiedzieć po opisie o czym jest te wideo. Dobry materiał zaowocuje w komentarze i łapki co jeszcze zwiększy moc tego materiału

# hash Tagi

warto poszukać jakie słowa są wpisywane
są generatory tagów lub synonimy w słowniku danej treści

Lista tag generatorów:
tagsyoutube.com/home
rapidtags.io/
keywordtool.io/youtube

Tytuł filmu i miniaturka

 

Miniaturka to taki “wabik” aby ktoś włączył nasz film  to prosta sztuka ale aby go utrzymać to już trudniej…
aby zrobić odpowiedniej wielkości miniaturkę darmowym narzędziem jest canva.com
Ważne aby nie powielać tekstu  z miniaturki w tytule i na odwrót
grafika ma na celu przykucie uwagi optycznie a nie merytorycznie.
Warto zamieścić obietnice co da klikniecie w video i ja zrealizować…
dowiesz się to i to nauczysz tego i tego….itp

 

 

 

Tytuł filmu

Tytuł wchodzi w skład SEO  naszej produkcji warto aby zawierał słowo kluczowe  na filmie jak i opisie i nie tylko 😉 są triki aby to jeszcze ulepszyć…
Długi na kilka linijek treść tytułu nie będzie tak działać jak kilka max wyrazów.
Warto optymalnie dobrać długość i testować.

 

Jak się wybić na YouTube

 

 

Konsekwencja i regularność

 

Social media zmieniają często trendy i algorytmy gdyż co minute setki godzin materiału video postów itd jest publikowane  a taki Yoube insta czy FB to biznes i algorytm musi odsiać treść popularną od całości

Ustal sobie cel np: publikuje video codziennie jak Friz i robił tak przez 365 dni dla mnie wielki szacun za ta regularność
W pojedynkę to by była praca na 24H  dzień w dzień jaki był efekt u Friza łatwo sprawdzić teraz w USA przeniósł się ze swoja ekipą

Wróćmy na ziemie dla początkującego twory wystarczy na start 1 video w tygodniu spokojnie zrobimy opis miniaturkę nakręcimy te video itd później można 2 na tydzień i po pół roku można zobaczyć czy i jakie są tego efekty
po 6 miesiącach dla 1 video na tydzień będziesz mieć 24+ filmy a dla 2/week już 48+
Konsekwencja w działaniu jest tutaj kluczowa

 

Długość filmu jaka lubi algorytm?

 

Odpowiedzi długo nie ma co szukać jeśli nie jest to jakiś fejm czy hit 3 min
to odpowiednikiem jest zalecenie  więcej jak 10 min
liczony jest średni czas oglądania video im dłużej tym lepiej a tym bardziej kiedy chcesz monetyzować tzn reklamy włączyć takie są zalecenia
Co do włączenia reklam jeśli masz taką opcje to przetestuj co się dzieje kiedy jest film z reklama i bez, okazuje się że tam gdzie jest reklama algorytm jest łaskawszy

 

Społeczność

 

Zapomnij o SUB za SUB!
społeczności się nie kupuje, trzeba zabiegać i dbać o ich uwagę potrzeby itd.
kiedy zaspakajasz porzeby np wiedzy rozrywki to wtedy wdzięczni za twoja twórczość napiszą komentarz interakcje a nawet kupią coś z twojego polecania w grach np twój kod na zniżkę czy ubranie Twój produkt itd

Odpowiadaj na komentarze 🙂
pomyśl ze piszesz do znanej osoby i dostajesz odpowiedz… na wiadomość komentarz itd. Bądź dla nich na tyle ile możesz czasowo.
Przy tysiącach obserwujących jeśli dobrze będziesz prosperować moderator itd delegowanie takich czynności będzie możliwe

Relacje rolka itd wszędzie gdzie pokazujesz to co się dzieje na zapleczu przybliża więź i pozwala na głębszą interakcje.

 

Podsumowując:

  • pamiętaj o regularności swoich produkcji
  • kontent długofalowy (ponadczasowy)
  • zadbaj o opis filmu, tagi, tytuł
  • zachęcająca miniaturka
  • czas trwania materiału +10min 

 

na koniec dodam materiał jak technicznie polepszyć nasze materiały

Close